Pengenalan
Jabatan
Unit
Lembaga Pelawat
Piagam Pelanggan

PIAGAM PELANGGAN

1. Setiap pelanggan akan dilayan dengan mesra, ikhlas dan saksama.

2. Setiap aduan pelanggan akan diberi perhatian dan tindakan sewajarnya.

3. Setiap pelanggan akan diberi penerangan dan perawatan berdasarkan prosedur dan protocol perubatan yang berasaskan bukti evidence-based).

4. Kehormatan dan kerahsiaan pelanggan akan dipelihara dilindungi dan hanya dimaklumkan kepada pihak tertentu dengan keizinannya tertakluk kepada undang-undang.

 
W3C

A-      A+


reset
Log Masuk

Klik untuk log masuk
Pautan
Kalendar
May 2017
Add event Submit event
S M T W T F S
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31